במסגרת מגמת התקשורת בבית הספר "מעיין" ביבנה, יצרו התלמידים, בהובלת המנחה אלעד, סרטון חשוב הנושא מסר ברור וחד משמעי: "גם התעלמות היא אלימות".
הסרטון נועד להעלות את המודעות לנושא החברתי, ובעקבותיו עתיד להתקיים שיח ערכי וחינוכי בכיתות הלימוד. היוזמה משקפת את רוח בית הספר, הדוגל בתפיסה כי ב"מעיין" אף אחד לא נשאר לבד.
לצפייה בסרטון שהכינו התלמידים:
להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה