בבית הספר רמות ויצמן ביבנה ציינו את חג החנוכה בטקס בוקר מרגש ומלא משמעות, אשר שם דגש על האור הייחודי הקיים בכל תלמיד ותלמידה.
במסגרת הטקס, הופיעו ילדי כיתה ג'1 יחד עם המחנכת ליאור טורכספא בקטעי שירה וריקוד. את ההכנות לריקוד ליוו וסייעו אתי, תומכת ההוראה, ובוגרות בית הספר – ליה, נועה ותימור.
ראש העיר, מר רועי גבאי, כיבד בנוכחותו את האירוע ובירך את הילדים והצוות החינוכי, תוך שהוא משתף סיפור עם מוסר השכל ברוח החג.
בהמשך היום, עברו התלמידים בין תחנות פעילות חגיגיות בכיתות, שם למדו ויצרו באווירת החג. לסיום, נהנו התלמידים מסופגניות חמות שנרכשו הודות לשיתוף הפעולה עם ועדי הכיתות.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.