מועדון הכדורסל אליצור יבנה הודיע על החתמתו של שחקן החיזוק האמריקאי, אנטוניו דיי (25, 1.88 מטר). דיי פתח את העונה הנוכחית בקבוצת BC Lulea מהליגה השוודית, שם העמיד ממוצעים של 17.2 נקודות, 4.5 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-2 חטיפות ב-24 דקות משחק בלבד.
דיי מתואר כרכז סקורר, אפקטיבי ויעיל בשני צידי המגרש. השחקן נרשם ברגע האחרון למשחק החוץ שנערך הערב במגדל העמק.
כבר במשחקו הראשון בליגה, הציג דיי יכולת מרשימה והעמיד שורה סטטיסטית של 24 נקודות, 15 אסיסטים ו-8 ריבאונדים. מהקבוצה נמסר כי למרות ההפסד במשחק, במועדון מרימים את הראש, מסתכלים קדימה ויוצאים לדרך חדשה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.