השבוע יצאו תלמידי שכבות י"א-י"ב מתיכון ומכללת אורט אורמת ביבנה, בליווי המחנך ירון סיני, למפגש משמעותי בעיר דימונה. הביקור נערך במסגרת היערכות משותפת למשלחת הנוער לפולין.
במהלך הביקור, נפגשו התלמידים עם עמיתיהם מתעשייה אווירית ומתיכון זינמן המקומי. המפגש אפשר היכרות בין בני הנוער וכלל שיח פתוח על המשמעות הערכית וההיסטורית של המסע לפולין.
האירוע יצר חיבור בין בתי ספר מאזורים שונים ברחבי הארץ סביב נושאי זיכרון, זהות ואחריות משותפת, ומהווה צעד ראשון במסע עמוק של למידה, חיבור והנצחה עבור התלמידים.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.