בטקס מרגש שנערך היום בצהריים בחדר המורים בחטיבה העליונה של קריית החינוך ע"ש גינסבורג ביבנה, נפרד הצוות החינוכי מאתי דנינו, מזכירת המנהלת, לאחר 35 שנות עבודה, עשייה ומסירות.
צוותי ההוראה, עובדי המנהלה, בני משפחה וחברים הגיעו למקום כדי לכבד את דנינו לרגל פרישתה ויציאתה לפנסיה. בבית הספר ציינו כי לאורך השנים דנינו הייתה הרבה מעבר להגדרת תפקידה, ושימשה כתובת לכל שאלה, אוזן קשבת, יד מכוונת ולב גדול שהיה שם תמיד בשביל כולם.
אנשי הצוות הודו לאתי על שנים ארוכות של מחויבות, מקצועיות ונתינה אינסופית, ואיחלו לה בריאות, נחת, זמן לעצמה ורגעים טובים בפרק החדש שנפתח כעת בחייה.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.