תלמידי כיתה ד'2 מבית הספר "מעיין" ביבנה יצאו היום לפעילות מיוחדת כחלק מחיבור לקהילה, במטרה לשמח את בני הגיל השלישי בעיר.
במסגרת המפגש המרגש, שיחקו התלמידים והמבוגרים יחד במשחק בינגו, צחקו ויצרו חיבור אנושי משמעותי. התלמידים גילו רגישות, סבלנות והקשבה רבה, בעוד בני הגיל השלישי העניקו להם בחזרה חיוכים, סיפורים וחום רב.
הפעילות הוגדרה כהצלחה גדולה, כאשר כל המשתתפים נהנו מהחוויה המשותפת. בבית הספר ציינו בגאווה את הדור הצעיר והדגישו כי רגעים אלו מזכירים שחינוך מתקיים בכל מרחב, בלב ובמעשים.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.