בית הספר רמות ויצמן ביבנה ציין את סיום המחצית הראשונה של שנת הלימודים באירוע חגיגי ומיוחד. הנהלת בית הספר הפתיעה את התלמידים במסיבת אוזניות שנערכה באולם הספורט, וכללה מוזיקה, ריקודים ואווירה שמחה.
הפעילות נועדה לספק חוויה מגבשת ומשחררת עבור התלמידים והצוות החינוכי כאחד, ולאפשר רגע של אתנחתא וחגיגה משותפת לציון הדרך החינוכית.
את הפעילות יזמה מנהלת בית הספר, עדי בן משה, מתוך מטרה לחזק את תחושת השייכות והקרבה בקרב קהילת בית הספר.
מדברי המנהלת, עדי בן משה: "גם בתוך שגרה של למידה ועשייה, חשוב לנו לזכור שהלב הוא חלק מהחינוך. רגעים של שמחה, חיבור ויחד, הם אלה שבונים קהילה חזקה ומשמעותית".



להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.