קריית החינוך נבון ציינה השבוע את סיום מחצית א' באירוע מרגש, ערכי ומלא גאווה, שבו הוענקו תעודות לתלמידים לצד מופע סוחף של האמנים האהובים נס וסטילה. האירוע היווה נקודת שיא למחצית של עשייה חינוכית, השקעה מתמשכת והישגים לימודיים וחברתיים מרשימים.
בטקס החגיגי קיבלו התלמידים את תעודות המחצית, אשר משקפות לא רק הישגים לימודיים, אלא גם התמדה, אחריות אישית ודרך חינוכית המשלבת ערכים, כבוד הדדי ושאיפה למצוינות. צוותי החינוך ליוו את התלמידים לאורך המחצית במסירות ובמקצועיות, והאירוע כולו היווה הוקרה לעשייה המשותפת של תלמידים, מורים, הנהלה והנהגת ההורים.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.