בבית הספר בן גוריון ביבנה התקיימה היום תחרות ציורים בנושא זהירות בדרכים (זה"ב), לזכרו של מתן תורג'מן ז"ל, תושב העיר שנהרג בתאונת אופנוע. במסגרת הפעילות, חיברו התלמידים דרך היצירה בין ערך החיים, אחריות וזהירות למסר חינוכי משמעותי.
במקום הראשון בתחרות זכתה התלמידה מיכל שצ'רב מכיתה ה'1, אשר תייצג את בית הספר בתחרות העירונית. למקום השני הגיעה אדל חסיד מכיתה ה'1, ולמקום השלישי הגיעה תהל חסיד מכיתה ו'2.
צוות בית הספר הודה ליוכי בראשי על העמדת תערוכה מרשימה, מכובדת ומרגשת, ובירך את הזוכות ואת כלל התלמידים והתלמידות שהשתתפו ויצרו ברגישות ובכישרון.
סרטון:
להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.