ביום שני, 19 בינואר 2026, התקיימה בבית הספר "מעיין" ביבנה תחרות ציורים לתלמידי כיתות ה'-ו' בנושא "אחריות אישית בבטיחות בדרכים". התחרות נערכה מטעם ארגון רוטרי יבנה ולזכרו של מתן תורג'מן ז"ל.
בתחרות השתתפו 14 תלמידים מבית הספר: נויה לרמן, לינוי בכורי, אורי ויצפלד, מישל קזבני, יהל אילוז, ליה אסרף, תמר יוסוב, הילי אשכנזי, עידו בן גיגי, שחף ברוך, אביגיל שתיוי, ליאור חיאק, עלמה כחלון ורוי נזירי.
בסיום השיפוט נבחרו שלושה ציורים למקומות הראשונים. תמר יוסוב, תלמידת כיתה ה'2, זכתה במקום הראשון. הציור הזוכה ייצג את בית הספר בתחרות הגמר העירונית, אשר עתידה להיערך ביום ראשון, 15 בדצמבר 2026, באשכול הפיס ביבנה. האירוע יתקיים במעמד ראש העיר ונציגי רוטרי.
את הפעילות ריכזה ורד פרידמן, רכזת בטיחות בדרכים בבית הספר. תודות נמסרו לספיר יולזרי, המורה לאמנות שליוותה את התלמידים בשיעורי האמנות, ולאילנה איון שסייעה בקיום התחרות.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה


אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.