לרגל ט"ו בשבט, בחר ועד המורים של בית הספר בן גוריון ביבנה לעצור את השגרה היומיומית ולהעניק שי חגיגי לצוות החינוכי. המהלך נועד להביע תודה, הערכה וחיזוק לאנשי הצוות המטפחים מדי יום את דור העתיד.
במסגרת המחווה צוין הפסוק "כי האדם עץ השדה" (דברים כ', י"ט), תוך הדגשה כי בדומה לעצים, גם המורים זקוקים לאכפתיות, הערכה וקהילה תומכת כדי לצמוח ולשגשג. היוזמה זכתה לשבחים על הרוח הקהילתית ותשומת הלב שהיא מבטאת כלפי עובדי ההוראה במוסד החינוכי.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.