בימים האחרונים התחדש בית הספר רמות ויצמן ביבנה בבמה חדשה ומזמינה שהוקמה בחצר המוסד החינוכי. הבמה נבנתה סביב העץ המרכזי בחצר, מתוך מטרה להוסיף חן למקום, לטפח את סביבת הלמידה וליצור כניסה נעימה וחמה עבור התלמידים, הצוות החינוכי והמבקרים בבית הספר.
הנהלת בית הספר הביעה את הערכתה לעיריית יבנה על הליווי, הטיפול והסיוע בטיפוח החצר. תודות מיוחדות נמסרו לראש העיר, רועי גבאי, וכן לפיני בן שבת ולדודי בריגה, על עבודתם המקצועית והמסורה, ועל היחס הקשוב, האדיב והמכבד שהעניקו לצוות בית הספר.
בבית הספר ציינו כי הם מודים על השותפות למען יצירת סביבת לימודים נעימה, מטופחת ומעוררת השראה.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.