בית הספר למוזיקה ע״ש דוד בן-גוריון ביבנה ציין את מצטייני חודש ינואר. במוסד החינוכי בחרו להאיר תלמידים ותלמידות המגלים אחריות יומיומית, התמדה שקטה, רגישות לחברים, סקרנות ורצון להשתפר.
על פי הנהלת בית הספר, המצוינות אינה נמדדת רק בציונים, אלא בנוכחות פעילה, בהתנהגות וביכולת להשפיע לטובה על הסביבה כולה. כל מצטיין ומצטיינת קיבלו תעודת הערכה אישית ממנהלת בית הספר, על למידה משמעותית ותרומה לאקלים הבית-ספרי.
בנוסף, ביום שישי האחרון ביצעה מקהלת ״כליקולי״ של בית הספר, בניצוחה של ענת קדוש, את השיר ״בגלל הרוח״, מתוך תפיסה כי המוזיקה היא חלק מהרוח הבית ספרית.
לצפייה בביצוע השיר:
https://www.youtube.com/watch?v=fl6Jhob4jiU
להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.