רגע מרגש נרשם בבית הספר ע"ש יצחק נבון בעיר יבנה, כאשר בוגרי מחזור א' של המוסד החינוכי שבו אל הקמפוס לצורך קבלת תעודות הבגרות.
המפגש החגיגי היווה הזדמנות עבור הבוגרים לפגוש שוב את צוות המחנכים, המורים המקצועיים ומנהלת בית הספר, אורית דורון, אשר ליוו אותם במסע המשמעותי עד לסיום הלימודים.
חלוקת התעודות מסמלת את סיומו המוצלח של פרק חשוב בחיי הבוגרים. בבית הספר ובעירייה הביעו גאווה רבה בהישגי התלמידים ואיחלו לבוגרים הצלחה רבה בהמשך דרכם.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.