לקראת יום הזיכרון לשואה ולגבורה, עיריית יבנה קוראת לתושבי העיר לקחת חלק במיזם "זיכרון בסלון" ולהמשיך את המסורת החשובה של שימור זיכרון השואה בתוך הקהילה.
במסגרת המיזם, מוזמנים התושבים לפתוח את בתיהם ולארח מפגשים אינטימיים. המפגשים, שאורכם כשעתיים, נערכים באווירה ביתית עם קרובים ומכרים ומאפשרים שיחה פתוחה שמוקדשת למה שחייבים לזכור ולהעביר הלאה לדורות הבאים.
תושבים המעוניינים לקחת חלק פעיל, לפתוח את הבית והלב ולארח מפגש "זיכרון בסלון", מוזמנים להירשם לפעילות ולהבטיח את השתתפותם במיזם.
להרשמה ולאירוח מפגש לחצו כאן.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.