תלמידי שכבת י"א בקריית החינוך על שם יצחק נבון בעיר יבנה קיימו היום (שני) מחווה מרגשת למען עובדי התברואה של העיר. התלמידים אירחו את העובדים לארוחת בוקר משותפת, כאות הערכה ותודה על עבודתם המסורה למען ניקיון וטיפוח הסביבה.
במהלך המפגש המיוחד, חילקו בני הנוער לעובדים המועסקים בשירות העירייה גם משלוחי מנות חגיגיים לקראת חג הפורים. סביב שולחנות עמוסים בכיבוד, ישבו יחד התלמידים והעובדים למפגש של נתינה, כבוד והכרת הטוב. היוזמה הקהילתית והחינוכית זכתה להערכה רבה והדגישה את החשיבות שבהוקרת תודה לאלו הפועלים לשמירה על חזות העיר ביומיום.
סרטון:


להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.