משחק כדורסל מיוחד נערך אתמול (ראשון) בין קבוצת הילדים של מועדון אליצור יבנה, בהדרכתו של המאמן שגב דגן, לבין הורי השחקנים.
לאחר התמודדות צמודה ומותחת, קבוצת ההורים הצליחה לנצח את המשחק בתוצאה 67:57. במועדון ציינו לטובה את השחקנים הצעירים, שהציגו יכולת מצוינת, נחישות ואופי לאורך ההתמודדות. הילדים לא ויתרו, נשארו במשחק עד לסיומו והיו קרובים להפתיע.
מהמועדון נמסרה תודה להורים שהגיעו ולקחו חלק בפעילות, וכן לשחקני קבוצת הילדים שממשיכים להתקדם ולהתפתח על המגרש.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.