קבוצת הנערים ארצית של אליצור יבנה רשמה ניצחון בהיכל רלף קליין בעיר, לאחר שגברה על קבוצת ע.ל.ה ירושלים בתוצאה 63:94. מהלך המשחק התאפיין ברבע ראשון איטי, שלאחריו הציגה הקבוצה המקומית משחק קבוצתי ואנרגיות מוגברות ברבע השני, אשר הובילו להבטחת הניצחון.
בעקבות הניצחון, נערכת הקבוצה למשחק משמעותי מול קבוצת עוצמה מודיעין. המשחק ייערך ביום רביעי הקרוב (24 ביוני 2026) בשעה 19:00 בהיכל רלף קליין.
במועדון מציינים כי מדובר במשחק קריטי במיוחד, שכן ניצחון בו ישאיר בחיים את הסיכויים להשגת היעד של עלייה לליגה הלאומית וחזרה לליגה הראשונה. המועדון מזמין את הקהל להגיע להיכל, לעודד ולתמוך בשחקנים במשחק החשוב.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה


אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.