הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

תלמידי מחזור ס"ט בבית ספר רמות ויצמן ביבנה חגגו את מסיבת הסיום

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק בית ספר רמות ויצמן יבנה
צילום מתוך דף הפייסבוק בית ספר רמות ויצמן יבנה

תלמידי שכבת ו', מחזור ס"ט של בית ספר רמות ויצמן ביבנה, חגגו לאחרונה את סיום לימודיהם במסיבה ובטקס חגיגי. האירוע סיכם את דרכם של התלמידים בבית הספר היסודי, שהחלה בכיתה א' בצל מגפת הקורונה, והמשיכה דרך תקופות מאתגרות של מלחמות ושינויים שונים.

ברוח הקהילתיות המאפיינת את בית הספר, השתתפו בטקס גם אחיהם ואחיותיהם של הבוגרים הלומדים בשכבות א'-ב'.

צוות בית הספר הביע את הערכתו לכל מי שלקח חלק בארגון הערב, והודה לעדי גנץ מזרחי על כתיבת התסריט, למורה למוזיקה רונית, ולמורות לאמנות אסרבב ותהילה, על היצירות שקישטו את הכניסה לאולם. בנוסף, הובעה תודה לצוות מחנכי שכבת ו' – זוהר, לאורה ומיכל, לתומכות ההוראה של השכבה אסתי מישלין ושני, ולכל הצוות החינוכי והמקצועי שליווה את התלמידים.

האירוע נערך בנוכחות ראש העיר שמסר את ברכתו, ומנהלת בתי הספר היסודיים באגף החינוך, אורלי. הנהלת בית הספר הודתה גם ליושבת ראש הנהגת ההורים, מורן כהן בלסקר, ולכל ההורים והשותפים שסייעו בארגון.

בבית הספר איחלו לבוגרי השכבה דרך צלחה והצלחה רבה בהמשך לימודיהם בחטיבת הביניים.


סרטון:


סרטון:





להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה