הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

תלמידי שכבת ו' מבית הספר בן גוריון ביבנה חגגו את מסיבת הסיום בסימן טקס האוסקר

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק בית ספר בן גוריון יבנה
צילום מתוך דף הפייסבוק בית ספר בן גוריון יבנה

בערב יום שלישי התקיימה מסיבת הסיום של תלמידי שכבת ו' בבית הספר בן גוריון ביבנה, אשר נערכה בסימן טקס האוסקר.

את הערב הובילו תלמידי השכבה עצמם, שסיכמו שש שנים של למידה, צמיחה, חברות, מוזיקה וחוויות נוספות. באירוע נכחו ובירכו ראש העיר רועי גבאי ומנהלת מחלקת בתי הספר היסודיים בעיר, אורלי אדרי.

מבית הספר נמסרה תודה לצוות החינוכי, לוועד ההורים ולכל מי שלקח חלק בהפקת הערב. בנוסף, בירכו במוסד החינוכי את בוגרי מחזור מ"ח בהצלחה גדולה בהמשך הדרך, תוך קריאה להמשיך לחלום, ליצור, להאמין בעצמם ולהשמיע את קולם הייחודי בעולם.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה