בערב יום שלישי התקיימה מסיבת הסיום של תלמידי שכבת ו' בבית הספר בן גוריון ביבנה, אשר נערכה בסימן טקס האוסקר.
את הערב הובילו תלמידי השכבה עצמם, שסיכמו שש שנים של למידה, צמיחה, חברות, מוזיקה וחוויות נוספות. באירוע נכחו ובירכו ראש העיר רועי גבאי ומנהלת מחלקת בתי הספר היסודיים בעיר, אורלי אדרי.
מבית הספר נמסרה תודה לצוות החינוכי, לוועד ההורים ולכל מי שלקח חלק בהפקת הערב. בנוסף, בירכו במוסד החינוכי את בוגרי מחזור מ"ח בהצלחה גדולה בהמשך הדרך, תוך קריאה להמשיך לחלום, ליצור, להאמין בעצמם ולהשמיע את קולם הייחודי בעולם.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.