קבוצת ילדים לאומית של מועדון הכדורסל אליצור יבנה זכתה במקום הראשון בטורניר סיום העונה של תוכנית "פל"א – פרקט ללא אלימות". הטורניר נערך באולם רוזמרין בפתח תקווה.
במהלך יום המשחקים הפגינו שחקני הקבוצה רוח ספורטיבית ועבודת צוות, ובסיומו הניפו את גביע האליפות. באליצור יבנה ציינו כי מעבר ההישג, השחקנים ייצגו בכבוד את המועדון ואת העיר.
השחקנים שלקחו חלק בזכייה, שחולקו לשתי קבוצות:
קבוצה 1:
אביהו שלם, אסף כדורי, יהונתן שינברג ונדב צארום.
קבוצה 2:
איל בר און, מרום ועקנין, נבו עמר ואלעד קורן.
מהמועדון נמסרה תודה למארגני הטורניר, וכן להורים ולצוות המקצועי על הליווי והתמיכה לאורך העונה.
סרטון:
להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.