מחלקת הנוער ביבנה פתחה השבוע את קורס הגלישה במסגרת תוכנית "הגל שלי". במפגש הפתיחה של הקורס, שנערך בים, נכנסו המשתתפים למים בפעם הראשונה, עברו הדרכה וביצעו מבדק שחייה.
בשבוע הבא צפוי כל משתתף לקבל גלשן אישי ולהתחיל בגלישה משמעותית. סדרת המפגשים נועדה לאפשר לבני הנוער לעבור חוויה מעצימה, ללמוד על עצמם, לצבור כוחות מחודשים וליהנות מהפעילות בים.
הפרויקט מתקיים הוצא לפועל בשיתוף הרווחה וביטחון קהילתי. הקבוצה מלווה מקרוב על ידי צוות מחלקת הנוער המעניק עזרה נדרשת, ועל ידי גדי נגטו המלווה את הפעילות.


להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה


אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.