הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

אוטו גלידה בחצר: מנהלת בית הספר רמות ויצמן ביבנה הפתיעה את התלמידים

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק בית ספר רמות ויצמן יבנה
צילום מתוך דף הפייסבוק בית ספר רמות ויצמן יבנה

תלמידי בית הספר רמות ויצמן ביבנה זכו אתמול (חמישי) להפתעה, כאשר אוטו גלידה הגיע לבית הספר וחילק גלידות לילדים.

מנהלת בית הספר, עדי בן משה, היא שהפתיעה את התלמידים עם הגעתו של הרכב. מטעם בית הספר נמסר כי החיוכים, ההתרגשות והשמחה הציפו את החצר, וכי המחווה נועדה להזכיר שבית ספר הוא הרבה יותר ממקום של למידה, אלא מהווה גם מקום של חוויות, שמחה וקהילה.







להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה