קבוצת נערות ב' של אליצור יבנה, בהדרכתו של המאמן ליאב שדה, רשמה ניצחון ביום חמישי באולם נבון מול קבוצת אליצור נתניה בתוצאה 43:49. הניצחון השלים למעשה דאבל עונתי של יבנה על היריבה מנתניה.
בשבוע הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ מול מכבי תל אביב, במה שעשוי להיות משחק פלייאוף המכריע של העונה. ניצחון במשחק זה יעניק לאליצור יבנה את הכרטיס הנכסף לליגה הלאומית.
במועדון הביעו הערכה וגאווה כלפי השחקניות והצוות המקצועי על המאמץ והלחימה שהפגינו, וקראו לקהל האוהדים להגיע ולתמוך בקבוצה מהיציעים לקראת המשחק המכריע.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.