הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

קבוצת הכדורשת UNICORN יבנה זכתה בדאבל ועלתה לליגה הלאומית א'

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק רועי גבאי
צילום מתוך דף הפייסבוק רועי גבאי

קבוצת הכדורשת UNICORN יבנה רשמה הישג בולט כאשר זכתה בדאבל הכולל את אליפות איגוד הכדורשת, שהקנתה לה עלייה לליגה הלאומית א', לצד זכייה בגביע ליגת הפועל ונוס שפלה.

ראש עיריית יבנה, רועי גבאי, בירך את השחקניות, את המאמן מתן סימן טוב ואת הצוות המקצועי, הכולל את רכז הכדורשת מאיר לוי ואת מנהל מחלקת הספורט שאול דוד, על הליווי והתמיכה לאורך הדרך. השבוע נמסר מטעם ראש העירייה כי העיר גאה בהישגי הקבוצה וכי תימשך התמיכה ופיתוח ספורט הנשים ביבנה.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה