במהלך משחק הליגה לבוגרים ארצית שהתקיים ביום ראשון ה-18 בפברואר, נערך טקס מצטייני ומצטיינות החודש של בית הספר לכדורסל אליצור יבנה. האירוע, שהתקיים לעיניי כ-300 צופים ובני משפחה, הדגיש את הישגיהם של השחקנים והשחקניות הצעירים.
המצטיינים, בהובלת המאמן הותיק ליאב שדה, שמנהל את הפרויקט בהצלחה רבה, ליוו את שחקני הקבוצה הבוגרת, עלו איתם לפרקט בהצגת השחקנים, ובמחצית המשחק קיבלו תעודת הוקרה ממנהל מחלקת הספורט, מר שאול דוד.
הקהילה הספורטיבית מביעה הערכה רבה לשחקנים ולשחקניות הצעירים ולבני משפחותיהם על הישגיהם ומעורבותם.










להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.