במסגרת פעילות להעלאת המודעות לנפגעי תאונות הדרכים, יזמה קבוצה בראשון לציון פרויקט ייחודי שמטרתו להמחיש את ממדי התופעה ולעורר את תשומת הלב של הנהגים והולכי הרגל לסכנות שבכבישים. במסגרת הפרויקט, מציירים צלליות על כבישים במערב העיר עם הכיתוב "נהרג במלחמת הדרכים".
היוזמה נועדה להעלות את המודעות לסכנות שבכבישים ולמנוע תאונות דרכים בעתיד. המארגנים מקווים שהפרויקט יזכה לתשומת לב ציבורית ויתרום למניעת תאונות נוספות.
המארגנים מציעים תמונות וסרטון שצולמו במהלך הפרויקט, ומזמינים את הציבור לשתף פעולה ולהפיץ את המסר החשוב.
לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם איל צדוק בטלפון: 050-9447149.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה