להלן נוסח העצומה ולינק לעצומה
http://www.atzuma.co.il/abramovitch
תושבי שכונות מרכז ראשון לציון (אברמוביץ, בנות חייל, כצנלסון, נחלת יהודה ורמז) ואברמוביץ בפרט, כלואים מדי בוקר (בין 7:10 ל- 8:10) כעשרים דקות מביתם ועד ליציאה מגשר ראשון. בימים גשומים זה נמשך הרבה מעבר לכך. "התושבים קוראים לעירייה לממש פתרון למצוקת פקקי התנועה ביציאה מהעיר בבוקר" . הפתרון חייב לכלול שני מרכיבים:
1. שינויים בכבישים ובהסדרי התנועה בשכונה.
2. מימוש מיידי של תוכנית (קיימת או חלופית) של יציאה נוספת לכביש ארבע, שתקל על העומס ביציאה מגשר ראשון.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.