במסגרת פעילויות חג החנוכה, תלמידי מקיף י' בראשון לציון הפגינו רוח קהילתית ומעורבות חברתית מרשימה. כיתות ט׳4 ו-י׳5, בהובלת המחנכים מרב קרקו וורטאו היילו, ביקרו בבית הקשיש ברמת אליהו ושימחו את הדיירים בשירים ובריקודים.
נציגי מועצת התלמידים, יחד עם תלמידי י׳1 והמחנכת סוזאן, קיימו מפגש בין-דורי מרגש עם דיירי "אחוזת ראשונים". בנוסף, תלמידי המקיף תרמו מארזי חג לאקי״ם, וקבוצת הממצ״יות הכינה מארזים מתוקים לילדים השוהים במקלט לנשים מוכות.
בנות השירות בחטיבה, ראשית ואיילה, ארגנו הפנינג חנוכה שמח במהלך ההפסקה הפעילה, עם פעילויות מגוונות לכלל התלמידים. הפעילויות כולן נועדו להפיץ שמחה ואור בקהילה.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה