גמר מחוז ת"א בכדוריד תלמידות י'-י"ב!
ביום ראשון, התקיים בחולון טורניר גמר מחוז ת"א לתלמידות בהשתתפות בתי הספר: אהל שם רמת גן, בן צבי קריית אונו, קציר חולון והעמית ראשון לציון. האירוע התקיים במעמד מר אייל אלוש, מנהל גימנסיה קציר חולון, גב' רונית וילוז'ני, סגנית מנהל קציר חולון ומר אלי קופל, מנהל חטיבת הביניים קציר חולון
בסיום המשחקים הוכרזו הזוכים כאשר שלושת המקומות הראשונים העפילו לאליפות הארצית:
מקום 1: העמית ראשל"צ (ליאל פורמנסקי)
מקום 2: קציר חולון (ליאן דיטמן)
מקום 3: בן צבי קריית אונו (ליאן באזוב)
מקום 4: אהל שם רמת גן (אריאל ניסים)
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.