בית ספר רביבים ראשון לציון הודיע על פתיחת פרויקט One2One לשכבת י”ב, תלמידי 5 יח”ל באנגלית. החל מהשבוע ובכל יום ראשון במהלך חודש פברואר, יקיימו התלמידים מגשי זום עם תלמידים יהודיים ממרכז ארה”ב.
מדובר על מפגשים בהם ינהלו התלמידים שיחות באנגלית, יספרו על חייהם בארץ, ילמדו על חיי הקהילה היהודית בתפוצות, ויחשפו לערכים של ערבות הדדית וחיזוק הקשרים בין יהודי ישראל ויהודי התפוצות.

מטרות הפרויקט:
• שיפור מיומנויות השפה הדבורה באנגלית כהכנה לבחינת ה-COBE במרץ הקרוב.
• הרחבת אופקים ולימוד על הדומה והשונה בין יהודים בארץ ובגולה.
• חיזוק הקשר עם הקהילה היהודית בארה”ב.
בהמשך השנה עתידים להגיע התלמידים מארה"ב במסגרת פרוייקט תגלית.
בבית הספר הודו לכל מי שלוקח חלק בפרוייקט: ההורים, תלמידי 5 יחל אנגלית, צוות אנגלית ובלה בסן, שמלווה את הפרויקט זו השנה הרביעית, איריס מלכה, רכזת אנגלית שהרימה את הפרויקט.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.