מכבי ראשון לציון עלתה לחצי גמר גביע המדינה לאחר ניצחון על כפר קאסם
אמש הושלמו משחקי שלב רבע גמר גביע המדינה- לאומית, במסגרתם נצחה מכבי ראשון לציון את כפר קאסם בתוצאה 100:72.
המשחק נפתח בהובלה של כפר קאסם שירדה למחצית עם יתרון 35:42. המהפך הגיע במחצית השנייה כשראשון התעוררה ושלטה במשחק. הכתומים קלעו 42 נקודות ברבע השלישי מול 15 של המארחים והובילו עד לסיום עם ניצחון וכרטיס לחצי הגמר.
יחד עם ראשון לציון עלו לחצי הגמר נהריה, רמת השרון ורעננה - ארבעת הקבוצות שמובילות את צמרת הליגה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

