בזכות עירנות צוות מוקד 106 בראשון לציון נעצר חשוד שהשליך בקבוק תבערה לעבר מועדון בעיר.
על פי מחזיקת תיק המוקד, סופיה ג'רבי האירוע התרחש בסוף השבוע כאשר צוות מוקד 106 הבחין דרך מצלמות העירוניות בחשוד שהשליך שני בקבוקי תבערה לעבר מועדון "הדרינק פוינט" הנמצא ברחוב משה בקר. צוות המוקד פעל מיד והזעיק מיד את המשטרה שתוך זמן קצר תפסה את החשוד והוא הובא למעצר.
"אירוע זה מדגיש שוב את העבודה החשובה של מוקד 106, שפועל 24/7 לשמור על ביטחונם של תושבי ראשון לציון. תודה למוקדנים הערניים, לשוטרי ראשון לציון ולעוברי האורח שגילו אחריות וסייעו בכיבוי האש! הביטחון שלכם – המשימה שלנו!", אמרה ג'רבי לאחר האירוע.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה