עוד הישגים לחניכי מועדון מכבי ראשון לציון באתלטיקה.
בסוף השבוע התקיימה בבולגריה אליפות הבלקן U20, בה לקחה חלק המשלחת הישראלית שכללה 5 ספורטאים/ות שהתמודדו במקצים של ריצה, קפיצה במוט ועוד.
בין חברי המשלחת נמצאות שתי חניכות מועדון מכבי ראשון לציון: שני זכאי וגל נתנאל שהתמודדו במקצה 400 מ' נשים.
שני זכאי הגיעה למקום השלישי עם תוצאה של 55.85 שניות- מדובר בשיא אישי חדש.
גל נתנאל הגיעה למקום השביעי והמכובד עם 56.54 שניות- גם גל קבע שיא אישי חדש.
את הבנות מאמנים בן יעקובי ורפי גרודצקי.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.