שי-לי טוויטו, תלמידת מקיף י' בראשון לציון, נבחרה לכהן כיו"ר פרלמנט הנוער של העיר. הבחירה התקיימה בהליך דמוקרטי ושקוף, בו השתתפו אלפי בני נוער. ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, בירך את שי-לי על תפקידה החדש והדגיש את חשיבות המנהיגות הצעירה בקבלת החלטות משמעותיות ובתרומה לקהילה. קינסטליך הודה גם ליו"רית הפרלמנט היוצאת, אבישג מוטחדה, על תרומתה בשנה החולפת. שי-לי צפויה להוביל את פרלמנט הנוער ולהשפיע על עיצוב הקהילה בעיר.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.