מועדון סמוראי דו ג'ודו מראשון לציון רשם הישגים מרשימים בטורניר הסמבו הבינלאומי שהתקיים בסוף השבוע בדלפסן, הולנד. הספורטאים חזרו עם ארבע מדליות, כולל מדליית זהב.
אדם ברנצ'יק זכה במדליית זהב בתחרות הג'וניור (21-) במשקל עד 71 ק"ג. בתחרות הבוגרים, אלדר גוב זכה במדליית כסף במשקל 79 ק"ג, ואיתי פשינסקי זכה במדליית ארד במשקל 89 ק"ג לאחר שניצח את חברו למועדון, עידן מנשירוב, שנפצע בקרב המדליה וסיים במקום החמישי.
אירוע יוצא דופן התרחש בקרב רבע הגמר, כאשר פשינסקי ניצח יריב מאלג'יריה, שהפגין ספורטיביות יוצאת דופן בסיום הקרב. בנוסף, נמרוד ברנדוויין זכה במדליית ארד במשקל הכבד בקומבט סמבו (88 ק"ג), ואופק יום טוב סיימה במקום החמישי במשקל 50 ק"ג.
המאמן הראשי של המועדון, פבל מוסין, סיכם: "זו הייתה תחרות חזקה מאוד עם משתתפים איכותיים. הקבוצה נראית מוכנה לאליפות אירופה שתתקיים בחודש הבא בקפריסין, אך יש עוד לשפר כמה פרטים קטנים. ספורטאי סמוראי דו ממשיכים לייצג את ראשון לציון ואת ישראל בכבוד רב."

להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה