לוחמי הימ"מ הגיעו היום למרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) בראשון לציון, למחלקות הילדים, במטרה לשמח את הילדים המאושפזים ובני משפחותיהם. במהלך הביקור, הלוחמים חילקו הפתעות ומשלוחי מנות לילדים, אשר התרגשו מאוד מהמחווה המיוחדת.
הילדים והוריהם נהנו מהאווירה החגיגית, הצטלמו עם הלוחמים, וטעמו מהכיבוד שהובא במיוחד עבורם. האירוע הותיר רושם חיובי וחיזק את רוחם של הילדים ובני משפחותיהם.
מרכז הרפואי שמיר הודה ללוחמי הימ"מ על המחווה המרגשת והכרת התודה שהביעו כלפי הילדים המאושפזים.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה