מליאת הוועדה הארצית לתכנון ובנייה (ות"ל) אישרה את הקמת מתקני תשתית לתפעול תחבורה ציבורית (תח"צ) באוטובוסים, שיאפשרו את הרחבת התחבורה הציבורית בישראל ושיפור איכותה. התכנית כוללת 3 מתקנים, בהתאם לתכנית האסטרטגית הארצית של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים למתקני תשתית לתפעול תחבורה ציבורית באוטובוסים. להלן פירוט המתקנים: מסוף מעוין שורק - ראשון לציון, מסוף אשקלון צפון, ומסוף קריית התקשוב - באר שבע. המתקנים כוללים בין היתר- חניות תפעוליות לאוטובוסים, תשתית לטעינת אוטובוסים חשמליים, חדרי מנוחה לנהגים, ומבנים טכניים.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה