עיריית ראשון לציון מזמינה את הציבור לערב המרגש "במותם ציוו" לזכר חללי מערכות ישראל וחללי פעולות האיבה. האירוע יתקיים ביום שלישי, 29.04.25, בשעה 21:00, באמפי פארק (חי כיף) בקריית ראשון.
בערב, המוגדר כערב של זיכרון ותקווה, ישולבו עדויות אישיות, ביצועים מוזיקליים בעיבודים חדשים ורגעים של חיבור ומשמעות.
בטקס ישתתפו האומנים (לפי סדר א"ב): אודיה, אילנית, דודו אהרון, חנן בן ארי, מירי מסיקה, נופיה, עברי לידר, עדן בן זקן, עילי בוטנר והילדים החדשים, רן דנקר, שי המבר, שי צברי, שירי מימון ותמיר גרינברג. את הערב תנחה חן זנדר.
פתיחת השערים תהיה בשעה 19:00. הסעות ללא תשלום ייצאו מבניין העירייה (רח' הכרמל 20) בשעה 20:05.
הטקס ישודר בשידור חי בערוץ 13 והכניסה לאירוע חופשית.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.