מועדון סמוראי דו מראשון לציון ממשיך במסע ההצלחות האירופי, כאשר השבוע חזרו ספורטאי המועדון מקפריסין עם שתי מדליות ארד מאליפות אירופה בסמבו.
באליפות, שהתקיימה בעיר הנמל לימסול והשתתפו בה 600 מתחרים מ-27 מדינות, הצטיינו שני לוחמים מהמועדון, שהתכוננו לתחרות בבסיס האימונים בבית הספר חביב בראשון לציון.
ספיר שינדלר זכתה במקום השלישי בקטגוריית ג'וניור (עד גיל 20) במשקל עד 59 ק"ג, לאחר שניצחה יריבה מקרואטיה בקרב על מדליית הארד.
אלכס קלמיקוב זכה במדליית הארד בקטגוריית קדטים (עד גיל 18) במשקל עד 58 ק"ג. קלמיקוב ניצח בקרב על המדליה יריב יווני, לאחר שגבר קודם לכן על יריבים מגרמניה וסרביה.
במקביל, נרשמה הופעת בכורה באליפות אירופה בג'ודו לבוגרים עבור יוסי סימין מהמועדון. סימין הודח בשלבים המוקדמים בתחרות שהתקיימה במונטנגרו, אך הוא נמצא בתחילת דרכו במסע האולימפי לקראת לוס אנג'לס 2028.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה



אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.