ניצב בגימלאות דודו מנצור ומנהל מינהלת פינוי בינוי רמת אליהו ראשון לציון נפטר במפתיע מדום לב בעת ששהה במכון כושר בחולון.
במהלך השהות בחדר הכושר חש בלבבו, צוותי מד"א הוזעקו למקום ולאחר ניסיונות ארוכים נאלצו לקבוע את מותו.
דוד מנצור ז"ל כיהן כראש המינהלת ברמת אליהו משנת 2016.
בעברו היה מפקד יחידת להב 433 למפקד יחידה להב 433, היחידה הארצית למלחמה בשחיתות ובפשע המאורגן השתחרר בדרגת ניצב.
בן 68 היה במותו.
יהי זכרו ברוך
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה