היחידה לאנדוסקופיה גינקולוגית בחטיבת נשים ויולדות במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא), בראשותו של פרופ׳ נועם סמורזיק, רשמה הישג משמעותי עם זכייתה בפרס הראשון למחקר הטוב ביותר. ההישג הוכרז במסגרת הכנס הבינלאומי להיסטרוסקופיות שהתקיים בספרד.
המחקר החדשני, שהובילו ד"ר מיה נאור וד"ר בוריס בלושבסקי, עסק בהשוואה בין שתי שיטות לריקון רחם לאחר הפלה טבעית מוקדמת: שאיבה (גרידה) והיסטרוסקופיה ניתוחית. הצגת המחקר בכנס היוקרתי (Global Congress of Hysteroscopy) זיכתה אותו בפרס הראשון, המעיד על חשיבותו ותרומתו הקלינית.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה