בית הספר מקיף ט' ע"ש דוד אלעזר בראשון לציון זכה בהצטיינות עירונית בשני פרויקטים חינוכיים. ההישגים נרשמו בפעילות זהירות בדרכים (זה"ב) של נציגי שכבת י' ובפרויקט יצירת אפליקציה על ידי נציגי שכבת י"ב.
בפרויקט זהירות בדרכים, התלמידים המצטיינים הם שקד מאיר ואפרת עצמון מכיתה י'4, וכן ים דור אידה ועוגן וינגרטן מכיתה י'5.
בפרויקט חדשנות טכנולוגית למען ההתנדבות, שכלל יצירת אפליקציה, זכו התלמידים זרד איתן ואמיר ממדוב מכיתה י"ב6.
בנוסף, הוכרזו שני תלמידים כפעילים מצטיינים עירוניים: אמיר ממדוב ואיתי שינמל, שניהם מכיתה י"ב6.





להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה