תלמידי נבחרת דו-גילאית מכיתות ז'2-ח'2 מבית הספר מקיף ט' ע"ש דוד אלעזר בראשון לציון, בהובלתה של נועה זוהר, השתתפו בכנס מסכם של התכנית העירונית "עיר בונה בינה". הכנס כלל הצגת פרויקטים והצבעה של חבר שופטים והקהל.
במסגרת הכנס, הציגו התלמידים את הפרויקט שלהם, "Waylight" – אפליקציה להתמצאות במרחב, באמצעות דוכן ייעודי. החלק השני של היום הוקדש להצגת 'פיצ'ים' (הצגות קצרות של הרעיון) ושיפוט.
הפרויקט "Waylight" של תלמידי מקיף ט' זכה בתואר "מועדפי הקהל" מתוך תשעה בתי ספר שהשתתפו בתחרות, ורבים הצביעו לו כפרויקט מועדף. בעקבות הזכייה, קיבל בית הספר 10 שעות חניכה (מנטורינג) מהעירייה לטובת קידום ופיתוח האפליקציה.
סרטון:



להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.