במלאת 600 ימים למלחמה, ובעוד 58 חטופים עדיין מוחזקים בשבי בעזה, יצאו תלמידים מתיכון מקיף י' - קריית החינוך השש שנתית ע"ש איינשטיין בראשון לציון, ביוזמה מרגשת.
במהלך היומיים האחרונים, התכנסו במטבח בית הספר תלמידים מהתיכון יחד עם תלמידי כיתות ט'2 ו-ט'5. בסיוע "הממ"ציות", הם אפו יחדיו 100 עוגות.
מתוך כלל העוגות, 58 הועברו למטה משפחות החטופים. לכל אחת מ-58 העוגות הללו צורפה תפילה ותמונת החטוף. עוגות אלו הובאו אמש לכיכר, שם כל משפחה קיבלה עוגה שהוקדשה ליקירה.
יתר העוגות הועברו היום לחיילים, כהוקרה על פועלם ושמירתם על ביטחון המדינה ותושביה לאורך 600 ימי הלחימה.





להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.