המתאגרף דוד בורשציבסקי, ממועדון 'עוצמה ראשון לציון', הביא כבוד לעיר ולמועדון כאשר זכה במדליית ארד באליפות ישראל באיגרוף לשנת 2025. בורשציבסקי התחרה בקטגוריית משקל עד 52 ק"ג לספורטאים עד גיל 15.
במהלך התחרות, המתאגרף הצעיר, חניכו של המאמן אלכסנדר שנדלין, הפגין יכולת מרשימה וניצח בשני קרבות. הפסדו היחיד נרשם מול המתאגרף שזכה במדליית הזהב באליפות ישראל לגילאי 13-14. ההישג של בורשציבסקי מדגיש את התפתחות ענף האיגרוף במועדון 'עוצמה ראשון לציון'.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה