קבוצת הנשים של ראשון לציון בשחמט זכתה באליפות ישראל, לאחר שסיימה במקום הראשון בליגה העילית לקבוצות נשים. התחרות התקיימה בסוף השבוע האחרון במלון רמדה בנתניה.
בסך הכל השתתפו בתחרות 14 קבוצות, מתוכן שלוש קבוצות ייצגו את העיר ראשון לציון. השחקניות התמודדו בסוף שבוע ארוך ומאתגר של משחקים.
בנוסף להישג המרשים של הקבוצה הראשונה, גם שתי הקבוצות הנוספות של ראשון לציון הציגו יכולת טובה: הקבוצה השנייה של העיר דורגה במקום הרביעי, והקבוצה השלישית סיימה במקום השמיני.
בעקבות ההצלחה, נמסר כי ראשון לציון תמשיך להשקיע ולהרחיב את פעילות השחמט לנערות ונשים בעיר.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה