בסוף השבוע הקרוב, חמישי - שבת 5-7/6 רחוב רוטשילד בראשון לציון צפוי להתמלא בצבעי הגאווה, כחלק מאירועי חודש הגאווה. המרכז הגאה ראשון לציון הודיע כי ישתתף בחגיגות במטרה "להרים את הרחובות" באירוע צבעוני, שיתקיים יחד עם הברים ובתי העסק המקומיים.
האירוע מתקיים בשיתוף פעולה עם העסקים ברחוב רוטשילד, ובמסגרתו יקבלו הברים באזור מרצ'נדייז גאה. המרכז הגאה ראשון לציון איחל "חג שמח וחודש גאווה מהמם לכולנו".
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה