יום מרגש נרשם אתמול עבור 83 בעלי דירות משכונת רמת אליהו בראשון לציון, אשר החלו בתהליך חתימת חוזי מכר על דירות התמורה שלהם. החוזים נחתמים מול חברת שבירו, והדירות החדשות מיועדות להיבנות בשכונת נוריות בעיר.
החתימה מהווה אבן דרך משמעותית וצעד נוסף לקראת האכלוס המיוחל של התושבים בדירותיהם החדשות. מנהלת פינוי ובינוי רמת אליהו של עיריית ראשון לציון, אשר דיווחה על ההתפתחות, מסרה כי היא תמשיך ללוות את בעלי הדירות לאורך כל התהליך.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לוואטסאפ חדשות מוסף נדל"ן להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.