יום תורם הדם הבינלאומי בראשון לציון!
ביום ראשון ה-15.6.25, בין השעות 21:00-16:00, יתקיים אירוע התרמת דם בשיתוף מד״א, בבניין העירייה (רח׳ הכרמל 20).
שימו לב:
יש להצטייד בתעודה מזהה הכוללת תמונה ומס' זיהוי.
תרומת הדם תתאפשר רק למי שלא תרם דם בשלושת החודשים האחרונים.
לקריטריונים המלאים יש ללחוץ על הקישור:
https://www.mdais.org/blood-donation/who-can-donate
בכדי להימנע מהתקהלות ולמען הסדר, יש לקבוע תור לתרומה בקישור הבא:
https://bd.mda.org.il/#/pub-schedule/4fdc76a5-4c74-4458-beb1-e97515223622
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.